Servicevoorwaarden Stichting Visiria Viewer

Stichting Visiria vindt het belangrijk om duidelijk te communiceren wat je van de Online Viewer mag verwachten.

De Stichting Visiria Viewer is bedoeld om documenten te laten voorlezen voor IntoWords spraaksoftware. De viewer geeft de mogelijkheid om documenten vanuit o.a. online drives, maar ook je harde schijf, te uploaden voor gebruik.

Daarbij onderschrijft Stichting Visiria het Privacy Convenant en heeft hierover een speciale Privacy Bijsluiter beschikbaar.

Stichting Visiria slaat alleen materialen op, of maakt koppelingen met andere partijen, indien hier expliciet toestemming voor is gegeven door de gebruiker.

Stichting Visiria is in geen geval verantwoordelijk voor het beheer en/of verlies of beschadiging van bestanden. De gebruiker is zelf verantwoordelijk voor een back-up van de bestanden.

Ook de opgeslagen annotations vallen volledig onder de verantwoordelijkheid van de gebruiker.

Stichting Visiria doet zijn best de Viewer service beschikbaar te maken. In het geval van storingen is Stichting Visiria in geen geval aansprakelijk voor schade op het moment dat de Viewer downtime heeft.

Bij technische problemen is Stichting Visiria te bereiken via helpdesk@intowords.nl.